به نقل قول از شرکت سازه گستر سهند فعال در زمینه ی کلایمر  www.sazehgostarsahand.com محیط خود را برای تشویق عادات خوب ، مانند خواب کافی ، ورزش و غذا درست تنظیم کنید

 
وقتی برنامه های ما مشغول می شوند غفلت از خواب ، ورزش و تغذیه می تواندحداقل  راهی برای  مقاومت باشد. اما گام های کوچکی وجود دارد که می توانید در خانه برای حفظ سلامتی خود در مواقع استرس زا قدم بردارید. توصیه می کنم قبل از مرحله  بعدی خود  را در این زمینه شروع کنید.
 

1.خواب

 استراحت کافی پایه و اساس سلامتی است ، اما مطمئناً غفلت از خواب های شبانه در هنگام مشغله زندگی آسان است. اتاق خواب است که احساس آرامش به شما و به بدن و ذهن شما نشان می دهد که زمان استراحت از روز پرتحرک شماست. برای ایجاد یک فضای آرام در اتاق خواب خود ، از مرتب کردن شبانه خود و از بین بردن چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید و یا به آن احتیاج دارید ، شروع کنید. فکر کنید کتابهایی که قبلاً خوانده اید ، مجلات منسوخ شده ،  یا استفاده نشده و فقط مواردی را نگه داریدکه استفاده می کنید ، مانند لامپ ، ساعت زنگ دار و تلفن ، یا اینکه باعث آرامش شما می شود یا شادی برای شما به همراه می آورد مانند یک عکس دوست داشتنی ، گلدان کوچک یا کتاب مخصوص. داشتن تنها چند مورد در خواب شما باعث می شود تمیز بودن و عاری از گرد و غبار راحت تر باشد..